Bestel direct in onze webshop, boordevol acties!

Betalen doe je achteraf!
Veilig en eenvoudig je bestelling achteraf betalen? Dit kan nu bij terStal! Plaats je bestelling online en betaal later. Achteraf betalen via AfterPay is eenvoudig en veilig!

Wat is AfterPay?

AfterPay voert voor terStal familiemode het volledige achteraf betalen proces uit. Dit betekent dat je een factuur per e-mail van AfterPay ontvangt om de gekochte producten te betalen. AfterPay is de online betaalmethode waarmee je online aankopen na ontvangst kunt betalen. Hiermee bestel je eerst en betaal je de factuur later. Je kunt AfterPay gebruiken bij bestellingen met een maximale bestelwaarde van 250 euro, daarnaast moet de minimale bestelwaarde 5 euro bedragen. Na je bestelling bij terStal ontvang je van AfterPay een digitale factuur. Deze dien je binnen 14 dagen te voldoen.

Hoe werkt het?

  1. Plaats je bestelling online bij terStal.
  2. Kies in stap 4 voor de betaaloptie AfterPay*.
  3. Je bestelling wordt door terStal in behandeling genomen.
  4. Je ontvangt het pakket thuis of je kunt het pakket afhalen in één van onze filialen.
  5. AfterPay stuurt (5 dagen na de bestelling) de factuur via de e-mail, deze dien je dan te betalen binnen een termijn van 14 dagen.

* Bij de betaling via AfterPay wordt een toeslag van €0,75 berekend.

Je kunt vanaf nu ook een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App inzien en betalen. Je regelt dit veilig en heel eenvoudig via je smartphone.
Via de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten inzien en betalen vanaf je computer of tablet. 
AfterPay houd je dan op de hoogte via een push notificatie en e-mail bericht, wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Wij delen klantinformatie met AfterPay uitsluitend voor uitvoering van de gegevenscontrole en niet voor commerciële doeleinden. Mocht je verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website. Heb je nog vragen over je betaaloverzicht of je betaling? Kijk dan eens op www.afterpay.nl/klanten voor veel gestelde vragen. Bellen met hun klantenservice kan natuurlijk ook op 020 72 30 270 (lokaal tarief).


Ruilen en retourneren

Hoe werkt het wanneer je een artikel, welke je hebt aangekocht via AfterPay, komt ruilen of retourneren? Heel simpel!

Ruilen:
Ruilen is alleen in onze filialen mogelijk en niet online. Ruil je het artikel om voor een goedkoper artikel? Dan ontvang je het verschil in de winkel terug. Wordt het artikel omgeruild voor een duurder artikel, dan moet het verschil in prijs in de winkel worden betaald. Het openstaand bedrag bij AfterPay blijft onveranderd, deze betaalverplichting moet binnen 14 dagen worden voldaan.

Retourneren:
Zodra je een bestelling of een deel van je bestelling retourneert in de winkel, ontvang je het geld terug van terStal. Het openstaand bedrag bij AfterPay blijft onveranderd, deze betaalverplichting moet binnen 14 dagen worden voldaan.

Zodra je jouw bestelling of deel ervan retourneert in de webshop dan storten wij het bedrag, na ontvangst van je retour, binnen 14 dagen terug op je bankrekening, dan wel crediteren wij het bedrag via je creditcard. Als je betaald hebt met AfterPay, dan zal het bedrag worden verrekend met het openstaand saldo bij AfterPay. Hiervan ontvang je van AfterPay bericht.