Bestel direct in onze webshop, boordevol acties!

Algemene voorwaarden terStal klantenkaart

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de klantenkaart van terStal familiemode.

 

De terStal klantenkaart

De terStal klantenkaart is eigendom van Ter Stal Textiel BV. Met deze klantenkaart kun je sparen bij alle winkels van terStal familiemode en ontvang je informatie over acties en aanbiedingen. Online-aankopen zijn uitgesloten.

 

De aanvraag van de terStal klantenkaart

De terStal klantenkaart wordt gratis en zonder enige aankoopverplichting verstrekt en kan aangevraagd worden door iedereen boven de 18 jaar. De klantenkaart is alleen te verkrijgen in de terStal winkels. Hier kun je samen met één van onze medewerkers een aanvraagformulier invullen. Na het volledig invullen en ondertekenen van het aanvraagformulier, krijg je direct een terStal klantenkaart mee en spaar je bij jouw aankoop punten.
De terStal klantenkaart is strikt persoonlijk en derhalve niet overdraagbaar. De terStal klantenkaart blijft te allen tijde eigendom van Ter Stal Textiel BV. 

 

Voordelen

Met de terStal klantenkaart profiteer je als vaste klant van alle voordelen die terStal te bieden heeft. De terStal klantenkaart zorgt ervoor dat je bij elke aankoop spaart voor meer korting. Met de terStal klantenkaart ben je altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste collecties en modetrends, van leuke acties, kortingen en exclusieve aanbiedingen in de winkels van terStal. Veel speciale voordelen dus voor het hele gezin.

 

Hoe spaar je punten?

Bij iedere besteding van € 1,- in een van de terStal winkels ontvang je 1 punt. Uitzonderingen op het spaarsysteem: aanschaf cadeaubonnen (Fashioncheques) en online-bestellingen (webshop).

 

Klantenkaart online gebruiken

Helaas kunt u uw klantenkaart nog niet online gebruiken. Wij werken er hard aan om dit in 2016 mogelijk te maken. Houd onze site en nieuwsbrief goed in de gaten om te zien wanneer jij ook online punten kunt sparen. 

 

Wat is de waarde van een punt?

Elk punt heeft een waarde van € 0,04. Twee keer per jaar worden de gespaarde punten (bij een minimale waarde van € 2,50 (vervolgens per staffel van 2,50)) uitgekeerd in de vorm van een waardecheque. Deze cheque geeft recht op korting in één van onze winkels en heeft een geldigheidsduur van 1 maand*. De waardecheque dient in een keer besteed te worden. Een waardecheque kan niet bij online-bestellingen worden verzilverd. 

 

Artikelen die gekocht zijn tegen inwisseling van een waardecheque kunnen binnen 14 dagen alleen geruild worden voor een ander artikel. Er wordt geen geld teruggegeven. Ook worden er geen punten teruggegeven.

 

* Wanneer je de waardecheque niet binnen de op de waardecheque aangegeven termijn verzilvert, komen de uitgekeerde punten te vervallen.

 

Persoonlijke gegevens en privacy

De gegevens die Ter Stal Textiel BV verzamelt in verband met het gebruik van de terStal klantenkaart worden opgeslagen in de terStal databank. Deze databank wordt beheerd door Ter Stal Textiel BV. De gegevens uit de terStal databank worden vertrouwelijk behandeld. Ter Stal Textiel BV kan de gegevens gebruiken voor het informeren van klantenkaarthouders over extra voordelen en voor analysemogelijkheden om de klant beter te leren kennen en beter in te spelen op de wensen en behoeften van de klant. Persoonsgegevens worden door Ter Stal Textiel BV nooit aan derden verstrekt, tenzij Ter Stal Textiel BV daartoe wettelijk wordt verplicht. Wijzigingen in gegevens van de klantenkaarthouder kunnen schriftelijk worden doorgegeven aan: klantenservice@terstal.nl.

 

Beëindiging deelname klantenkaarthouder

Je kunt je deelname aan de terStal klantenkaart beëindigen door terStal familiemode hiervan op de hoogte te stellen. Je kunt dit kenbaar maken in een van de terStal winkels, door een email te sturen of te bellen met de klantenservice. Je gegevens worden dan uit de databank verwijderd en je wordt uitgeschreven uit het terStal klantenkaartprogramma.

 

Verhuizing klantenkaarthouder

Een verhuizing kun je kenbaar maken in een van de terStal winkels, door een email te sturen of te bellen met de klantenservice.

 

Wijzigingen en beëindigen door Ter Stal Textiel BV

Ter Stal Textiel BV behoudt zich het recht voor het spaarprogramma of andere voordelen en condities behorende bij de terStal klantenkaart te beëindigen of geheel of gedeeltelijk te wijzigen. De houder van de terStal klantenkaart wordt tijdig op de hoogte gebracht van eventuele wijzigingen via de winkel of via de website. Daarnaast behoudt Ter Stal Textiel BV het recht een terStal klantenkaart in te nemen dan wel te blokkeren indien onregelmatigheden worden aangetroffen, zoals winkeldiefstal en onacceptabele uitlatingen. Het gespaarde aantal punten komt daarmee automatisch te vervallen. Deze beslissing ligt uitsluitend bij Ter Stal Textiel BV en staat niet open voor discussie.

 

Pas verloren/gestolen

Wanneer je de terStal klantenkaart bent verloren of is gestolen ga je naar een van de terStal winkels. Onze medewerkers helpen je graag verder om een nieuw aanvraagformulier in te vullen. Neem je oude pasnummer mee. Mocht je niet meer beschikken over je pasnummer dan volstaat je naam en adresgegevens om je oude pasnummer te achterhalen. Zo kunnen wij je opgebouwde spaartegoed overzetten naar de nieuwe terStal klantenkaart. De oude pas wordt geblokkeerd.

 

Correspondentie

Correspondentie aangaande alle aspecten van het terStal klantenkaartprogramma kan schriftelijk gericht worden aan: terStal familiemode, t.a.v. de terStal klantenkaart, Postbus 309, 7600 AH Almelo. Mailen kan ook: webshop@terstal.nl

 

Introductie klantenkaart

De terStal klantenkaart is geïntroduceerd op 29-09-2014.